Sommartorsdag!

I dag är det torsdag för den som inte vet det och sommar torsdagar i Borås är speciella. Då är stan full av liv och rörelse, och band som spelar på torget! Mysigt!  I kväll spelar The Boppers på stora torget!



Jag ska möta upp Sandra efter jobbet vi ska vidare till Skopukten. Sandra ska köpa skor!  Vem vet, kanske blir det ett par till mig med? Jag skulle villja ha ett par sådan dära Jesus sandaler eller vad dom heter.. Sen ska jag möta upp Andreas i stan, jag hoppas på att vi ska ut och äta något. Jag är vrålhungring redan! Jordgubbar är gott men ingen bra lunch. :)


Typ sådan fast svarta..

Nu ska jag städa golv! Hej  hopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes vi ses säkert sedan :D:D

2009-06-25 @ 16:45:04
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/
Postat av: ia

Tror tom de heter gladiator sandaler

2009-06-26 @ 15:26:15
URL: http://angelicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0