Konditon på burk?

I dag har jag hunnit med mycket, kanske beror på att jag gick upp klockan sex! Jag har iaf hunnit med mycket på jobbet, vid lunchtid kom Jenny ingående genom dörren på jobbet. Överaskad till tusen! Jag blev bjuden på en god lunch av världens bästa Jenny. När jag slutade vid 15,00 gick jag in på Ica och köpte jäst sen väl hemma började jag baka Tekakor som faktiskt blev JÄTTE goda. Tack Jonna för receptet, det lär jag göra igen.

Och för en stund sedan kom jag in från att ha varit  på en spring/gå väldigt fort runda. Jäklar vilken dålig konditon jag har, fy fan! Jag tänkte att jag skulle börja jogga lite granna nu när det blir ljusare. Men jag har ingen kondition för fem öre. Pinsamt. Så det fick bli en Jogga, gå fort, jogga gå fort runda. Blev ner till bron och tillbaka. SKönt med frisk luft i alla fall.
Jag skulle behöva nya skor, mina knän mår inte bra av att springa med så platta skor inte gå heller för den delen. Jag får nog gå på charm kurs hos Leksi hon vet hur man får någon att ge en det man verkligen man vill ha! =)

Massa text och inget vettigt! I morgon blir det nya tag med min lilla jogga/gå/jogga runda! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: majan

Vad duktig du är!

2009-03-10 @ 09:00:30
URL: http://majan.blgog.se
Postat av: Jonna

Det var så lite så :)

Det är supergott! Ska själv ta och baka. Brödet tar ju slut alldeles för fort =)

Kram

2009-03-10 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0