Lite bilder? :D

Det är relativt skönt att börja klockan tio även fast jag tycker mer om den veckan då man slutar klockan tre. Jag gillar att komma hem i tid på dagen. Men ja ska inte klaga, tänk på folket på ICA. :)

Jag tänkte som att jag faktiskt är hemma och skriver och har snott Andreas dator som att min är så trög så skulle jag kunna ladda upp lite bilder. De är roligt med bilder i en blogg. Jag har nästan aldrig bilder.


Jag tror  att om man tjatar tillräckligt länge så kommer nog våren.

Båten gör sig fin på bild.

Snart försvinner isen eller hur?

Nu måste jag äta frukost., Sen i väg och jobba skriver mer sen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysiga bilder du har tagit! Ja men vi måste ta en fick snat! Jag är ledig imorgon och på fredan men just nu mår jag inte toppen. Mår jätte illa och har ont över allt typ. :( Men om jag blir frisk kommer jag och säger hejsansvejsan till dig på wettergrens. :D Puss

2009-03-18 @ 18:57:31
URL: http://emmabrandmark.blogg.semark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0