Måndag

Så har vi måndag igen, det känns som att veckorna bara springer i från oss. Fast snart är våren här och det är bra.
Helgen har varit full av aktiviteter. I fredags slutade jag tidigt, det blev lite städning och sedan vid tre tiden blev det fika med Linda hos Malin och Alma. Vilket söt liten flick Alma är. Senare på kvällen kom Andreas ner och vi spenderade kvällen med Lets Dance och Paj. Mycket trevligt!

Lördagen spenderades även den nere på Lärkstigen där vi hjälpte till att dra ris och elda. Så nu börjar det bli fint även nere vid allen. Roligt! På kvällen var vi hos Jonas och Hanna. Fick god mat och kollade på Melodifestivalen.

Söndagen var vi på Köttbullekalas i Tosseryd, Christer fyller år i dag. När vi kom hem grejade vi och körde in bilar. Blev "av" med tre bilar. Fick in mossan och den gröna bubblan i garaget och bussen i verkstaden! Skönt! Det ser ut som en bilhandel hemma! På kvällen kollade vi på Beck och åt grönskaer med dipp. Jag åt blomkål för första gången, mammas fel att jag inte har ätit det innan. Det smackar ganska okej, men konsistensen var vidirg! Så igen med blomkål!

I dag började jag klocka 10.00, jag gick upp när Andreas åkte eller jag flyttade mig från sängen till soffan och sov en stund där. Sen städade jag hemma så jag slipper göra det när jag kommer hem, då har jag "bara" tvätten kvar.

Snart kommer Sandra, då blir det lunch! Trevligt! Jag tycker om Sandra!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Så fel hade jag inte om blomkål....tror nog att mormor har sett till att du smakat på blomkål om jag inte misstar mig helt ...s

2009-03-16 @ 12:14:44
Postat av: majan

Sv: Ja det är sant, fast jag orkar inte i dag. Men det är fort gjort så jag kommer nästan ha hela dagen på mig att göra annat ändå ;)

2009-03-16 @ 14:57:37
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0