Sol!

I dag är det en sådan dag som man skulle ha varit ledig på, solen skiner och om man sitter i lä kan man drömma sig bort till värmen. I morses satt jag först på trappan i morgonrock och täcke, jag låssades som att det var juni och jag snart skulle gå och lägga mig och sola. Sedan gick jag ner och till sjön, satt på den gröna stolen och drömde mig bort ännu en gång. Allt var helt perfekt, och ännu mer perfekt hade det varit om isen var borta och jag inte satt i tjock vinterjacka!

Tänk när sommaren kommer och jag  jobbar min sena vecka då kan jag ta morgon dopp innan jag åker till jobbet.... Härligt! Jag gillar sommaren och våren! Jag hoppas att denna vår/sommaren kommer att bli den bästa!

Snälla ge mig mer värme jag mår så mycket bättre då!

Kram!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Man mår verkligen stört mycket bättre när solen skiner :)

2009-03-19 @ 16:05:25
URL: http://SexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0