Onsdagen den 20 ¨maj.

Hej hopp!

I dag är det vekligen lungt, det märks att det är röd dag i morgon. Skönt att vara ledig i morgon men jag ska ju jobba på fredag så det är lite surt. Andreas är ledig och det känns som att hela sverige är lediga utan just jag! Men men. Det är pengar man får tänka så.

I kväll ska vi ha lite kalas hemma för mig och Eric. Mysigt! Inget stort utan bara dom närmaste sörjande.. ;) Hoppas bara att Erics present har hunnit komma.

Nä, nu är det bara en timme kvar tills jag slutar! Skönt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Så, nu finns svaren till frågorna ni ställde på min blogg, resten kommer imorgon! Tack så jättemycket för alla frågorna!



Leonard

2009-05-23 @ 22:37:03
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0