Fredag hela veckan!

Så var det Fredag ännu en gång, tycker att veckorna går kusligt fort. Tycker inte det var läng sedan det var kallt och snö ute men nu har ju våren kommit på riktigt. Skönt. Man mår så mycket bättre när det är ljusare ute och varmare! Nu väntar vi bara på den rikgita värmen, jag längtar tills man kan gå och ta sig ett kvällsdopp. Mysigt!

Det känns dock som att någon har snott en dag från mig, förra fredagen var det ju min tidigavecka men då inventerade vi ju, så det känns som att jag har jobbat länge nu alla fredagar det senaste. Sånt är livet det är faktiskt bara 1½ timme kvar tills det är helg även för min del. Skönt!

I kväll ska vi äta räkor jag och Andreas, mumsigt! Räkor är gott.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:00:43
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0