Hihi.. mindre jeans! :D

I går var jag inne med mina byxor som jag köpte för några veckor sedan, dom hade sprukigt i en sömn. Jag skulle bara fråga hur jag skulle göra. Men jag gick där ifrån med ett par nya brallor.. Ett par i en mindre storlek! Det betyder att två storlekar mindre på byxor! Sedan i slutet av augusti! Det tycker jag är bra jobbat! :)


Idag snöar det, fast nu ser det ut som att det har gått över i regn/snö. Bra för jag har inga vinterdäck på bilen så i morses så åkte jag med A till jobbet. Det betyde att jag var en timme tidigare i stan så det fick bli en sväng till gymmet. Det blev promenad på bandet i 30 min, mina ben är trötta! Dom väntar på vila! Snart får dom vila, Två pass kvar bara! :) I dag ska jag och mor på Core och på fredag är det Cirkel med Lars. Det är tufft! Men roligt! :) Det är roligt med det mesta, till och med X-biken var rolig i går! Det är roligt när man får resultat!

Ha en toppen dag! :)
Energikramar till alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är verkligen imponerad av dig Emma!

Keep up the good work.

Kram

2009-11-05 @ 09:30:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Cilla

Hehe, du e söt du...* =)

2009-11-05 @ 11:38:46
URL: http://cillamia.blogg.se/
Postat av: jenny

Du e den BÄSTA Emma jag vet!!! Kramkram

2009-11-05 @ 18:28:43
Postat av: Andreas Kvist (Pojkvän)

Vem fasen är A? inte fasen är det jag i alla fall.

2009-11-05 @ 20:16:53
Postat av: Emma

Andreas : A är min hemliga älskare som jag har på lagret i en låda! ;)

2009-11-06 @ 13:33:13
URL: http://hornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0