Tack!

Det värmer i hjärtat att läsa era kommentarer och mail. Tack vänner!
Det viktigaste är att man ska må bra och det gör jag. Hoppas på att slippa dumma kommentarer om hur jag bör göra.. Har man ingen konkret åsikt så kan man lika väl hålla den för sig själv.

I går var jag på mitt första pass på kvällen på gymmet, Core och Funktionellstyrka.
Det var jätte roligt, Core är roligt. Och Funktionellstyrka var oxå bra. Förutom att jag verkligen är allt annat är stark! Men det ska vi göra något åt.. :) Det får nog bli en tisdags aktivitet helt enkelt! :)

I morses fick det bli en genomkörare av kroppen nere på gymmet! Härligt att göra det på morgonen när det inte är så mycket folk. :) Då kan man ta sin tid och springa mellan maskiner hur som helst! Bra! :)
På lunchen ska jag och Mamma upp och köra X-bike! Det är jobbigt! Jag är verkligen ingen X-biks person har jag insett, fast så ska man inte tänka! Utan jag ska ge det några chanser till!

Ha en toppen dag! :)
Massor av Energi kramar från
Emma!

 


Kommentarer
Postat av: fia

Jag är sååå avis på dig!! Så himla duktig! Massa tummar upp! Vart tränar du nånstans? Tycker det är lediga pass för dig hela tiden, så himla gott ju :-)

2009-11-04 @ 10:42:14
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0