6.5 kg mindre Emma

Hej på er!
Hur är det med er? Här är det ganska okej, har kommit in i någon dum nere period. Humöret är inte vad det borde vara och tankarna är inte där dom borde vara heller. Jag borde vara nöjd. I dag är det ju vågens dag, i morses visade vågen 6,5 kg mindre än vad den gjorde när jag började för ett par veckor sedan. Det är ju egentligen jätte bra. 3,5 kg kvar tills första riktiga målet är nått.. Känns bra!

Jag borde gå och träna, tänka på något annat.. Det kommer att gå bra! Det är inte farligt! *intalar mig själv*


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Alla dagar kan inte vara bra dagar, men de får oss i alla fall att uppskatta just de bra dagarna desto mera!

Kram på dig

2009-10-28 @ 10:22:26
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Cilla

Tycker inte riktigt om att min Emma håller på att försvinna!;)

2009-10-28 @ 13:19:03
URL: http://cillamia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här kommer en spark i rumpan! Du är duktig Emma! Och som sagt alla dagar är inte toppdagar. Fråga mig!! Kramkram

2009-10-28 @ 19:29:49
Postat av: Magnus

Håller på dig vännen ...Men ta det lugnt så du inte bränner allt krut när du tränar - För om ja förstår saken rätt så tränar du mycket o ofta kanske inte bra o göra så även om det känns bra för stunden ... Ta det lugnt o metodiskt ... Kram magnsu !!!

2009-10-31 @ 21:30:01
Postat av: Kerstin

Du jobbar verkligen stenhårt för att gå ner i vikt. Jag är imponerad att du orkar träna så mycket.



Sluta gå ner i vikt i tid bara.

Kram Kerstin

2009-11-01 @ 20:50:01
Postat av: Emma Brändmark

Gud vad duktig du är gumman! Riktigt roligat, bra jobbat! Hoppas vi ses snart! Pusspuss

2009-11-13 @ 12:32:03
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0