Onsdag.

Onsdag är enligt mig nästan den bästa dagen i veckan! Då har man gjort halva arbetsveckan och bara två dagar kvar att jobba tills det är ledig helg! :) Skönt!

I dag skulle jag gå på mitt första X-bike pass men det var tyvärr inte så många anmälda till det passat så det blev inget med det, jag körde lite Powerwalking på bandet och lite roddmaskin! Svettigt och bra!

I kväll ska jag även ner till Linda på pysselkväll! Ska bli mysigt vi är några tjejer från Mjöshult som ska samlas och dricka kaffe, prata och pyssla! Det behöver jag, jag behöver hjälp med min stickning! :)

I dag var tanken att jag skulle hinna med ett besök på Gina Tricots utförsäljning! Om vi säger så här, det var lite kö! Jag var där lite innan 10 och jag har fasiken aldrig sett en sådan kö för en butik innan! Herrejösses vad folk! Jag ställde mig inte i den kön kan jag ju säga!



Bilden är tok snodd från www.bt.se  


Träningen denna veckan ser ut så här än så länge! :)
V42
Måndag - 1 timmes gympa i Bredareds idrottshall! :)
Tisdag - 30 min Cirkel träning på lunchen. =)
Onsdag-  20 min Powerwalking+ 10 minuter Roddmaskin på lunchen!
Torsdag - 
Fredag -
Lördag -
Söndag

Avslutar med ett bra citat som jag såg nere på gymmet i dag!
You are what you eat, what you drink and what you think


Kommentarer
Postat av: FRIEDA

Vadå utförsäljning??

2009-10-14 @ 16:31:40
Postat av: m a j a n

Känns ju inte värt att ställa sig i en sån jävla kö för lite kläder.

2009-10-15 @ 06:51:13
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0