X-bike!

I dag är jag faktiskt lite stolt över mig själv!
06,30 satt jag på X-biken och körde stenhårt i 45 min!
Att min kondition var på botten det viste jag redan, men i dag fick verkligen reda på det!
Nästa onsdag blir det ett nytt pass med X-bike! Roligt som tusan var det!
Men Aj va ont i rumpan jag lär få!

Träning V42!
Måndag - 1 timmes gympa i Bredareds idrottshall! :)
Tisdag - 30 min Cirkel träning på lunchen. =)
Onsdag-  20 min Powerwalking+ 10 minuter Roddmaskin på lunchen!
Torsdag -  Hoppade Coren och åt lunch med födelsedagsbarnet i stället...... :(
Fredag - 45 min X-bike innan jobbet!
Lördag -
Söndag


Är det någon som är sugen på att hjälpa mig att fixa min design på bloggen? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0