Grattis Andreas!

Hej hopp!
I dag är det Andreas födelsedag! Grattis till honom. Jag gillar födelsedagar, jag tycker det är mysigt. I dag är det även Jillans födelsedag. Tänk att det redan har gått 5 år sedan du fyllde 18år och firade den med familjen Hörnberg. :) Tiden springer i väg! :) I dag kommer det lite folk hem på smörgåstårta som min kära mor har bakat.. Bakar man smörgåstårtor? Jag känner att denna dagen inte kommer att vara den bästa i "hälso" synpunkt. Men va tusan! Andreas fyller ju bara år en gång om året! :)

V42
Måndag - 1 timmes gympa i Bredareds idrottshall! :)
Tisdag - 30 min Cirkel träning på lunchen. =)
Onsdag-  20 min Powerwalking+ 10 minuter Roddmaskin på lunchen!
Torsdag -  Hoppade Coren och åt lunch med födelsedagsbarnet i stället...... :(
Fredag - 06:30 ska jag vist vara på gymmet och köra X-bike, herregud!!
Lördag -
Söndag

Nähä, ha det så bra kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0