Hon lever!

Tiita vem som har vågat tittat in här igen! :) Jag lever alltså! :)

Med mig är det bara bra, det rullar på med det mesta och Träning/mat fronten funkar faktiskt bra. Har kommit i gång med träningen på gymmet nu med. Jag förstår inte varför jag får för mig att det inte är min grej. Det är verkligen jätte roligt när man väl har kommit dit. :) Roligt!

Tänkte jag skulle skriva upp hur jag tränar här i bloggen, mest för min egen del! Skönt att på något sätt ha ett litet "krav" på mig att skriva här vad jag har gjort. Inte lika roligt att skriva "legat på soffan och vräkt i mig godis".. som att att skriva " 1 timme på gymmet, svettigt och bra.." :D =D

V 42
Måndag - 1 timmes gympa i Bredareds idrottshall! :)
Tisdag - 30 min Cirkel träning på lunchen. =)
Onsdag-
Torsdag -  Uppskriven på Core på lunchen
Fredag - Upp skriven på Cirkelträning på lunchen!
Lördag -
Söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0