Onsdag!

Hej på er vänner!

Enligt mig är onsdagen en av dom bästa dagarna, och i dag är det Onsdag!
Man har gjort halva arbetsveckan och snart är det Fredag som är veckans bästa dag.

Min tanke för morgonen var att köra X-bike innan jobbet i dag, men jag vet inte vad som hände. Någon hände, för jag vaknade av att Andreas frågade om jag skulle åka med honom till jobbet och det skulle jag ju inte, för jag skulle ta egen bil lämnat hemmet senast klockan 06,00. Att klockan var 06,20 och passat börjar klockan 06,30 det förstod inte jag riktigt just då. Men som tur är det ett pass klockan 12,15 så jag får hoppas att Kent inte har något bokat så jag kan smita i väg på min lunch.
 För jag är mer än lunchtränare än en morgontränare!

I går var det en mycket inspirerande dag, jag var på gymmet och hade ett litet möte med Johanna. Hon ska fixa ett nytt träningsschema till mig och sen ska hon hjälpa mig lite med kosten och så. Jag är nöjd över att ha så många underbara människor runt omkring mig som verkligen bryr sig! Det är roligt! Sen att folk tror att jag har blivit knäpp på sistone det får dom ta. Denna gången är det nämligen knäppemma som ska stanna!
 På kvällen var det  Hälsoträff hos mamma, Camilla min vän, Hälsocoach och inspirationskälla hade ett Herberlife möte. Hon gick igenom produkterna och en massa annat intressant. Jag fick väga mig på den märkliga vågen som jag fortfarande inte riktigt vet hur den fungerar . Det såg bra ut, fetthalten hade minskat och vågen visade 5,8 kg mindre än vad det gjorde för 8 veckor sedan. Så jag är nöjd! Nu är det bara 4,2 kvar tills första stora målet!  Fast det är inte siffrorna som är det viktigaste utan snare att jag mår väldigt väldigt mycket bättre!  (och att jag kunde köpa en storlek mindre på jeansen och att jag ändå måste ha ett bälte i dom)

 

Nu ska jag göra lite nytta!!

Kram på er!
emma

 

Åååh… Att blogg.se alltid ska krångla! En timme senare komma iaf mitt inlägg upp!


Kommentarer
Postat av: fia

guuuud så duktig du är!! tumme upp!

2009-10-21 @ 09:57:40
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vad duktig du är!

Skulle också behöva börja träna men det är alltid segt att ta det första steget :P

Ses i morgon!

Kram

2009-10-22 @ 21:06:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag är så stolt över dig gumman! Du är inte alls knäpp!!!!!!! Kramkram

2009-10-22 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0