Tisdag!

Godmorgon mina kära vänner! :)

Hoppas att allt är bra med er, här är allt toppen! :)
I går kom jag ÄNTLIGEN i väg till gymmet, var där på morgonen och körde bara lite kondition. Men jag var i väg, och nu när man väl har varit där så är det lättare att komma i väg. I dag var det meningen att jag skulle till gymmet innan jobbet, men både jag och A sov lite för länge plus att det var is på rutorna så han hann inte köra mig till gymmet. Men det fick bli en promenad från hans jobb och troligtvis ett pass på lunchen i stället! :)
I går han jag även med ett  pass med gympa på kvällen i Bredared. :) Skönt! :) Hoppas att jag kan hålla igång ett tag nu bara. jag har 5 kg kvar tills mitt första stora mål och det får gärna ske innan jul det är iaf målet! :)

Nu ska jag beställa en massa roligt pyssel och färger! :) Roligt! :)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Duktiga du!

2009-10-06 @ 12:09:43
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så roligt det låter, de gäller bara att ta sig dit :)



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling just nu, du kan vinna ett valfritt smycke bla. Oxxo design. Det skulle nog passa dig jättebra!



Ha en härlig fredag! :)

2009-10-09 @ 10:40:44
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0