Vecka 43 & Te

Hej mina kära vänner!
 Måndag och ny vecka, jag önskade i morses att det var Lördag och att jag fick ligga kvar i sängen lite till.. Men det var ju bara att ta tag i saken och starta vecka 43. Helgen har varit bra, vi var på 50års kalas i lördags i Gislaved. Jag funderar fortfarande på vad det är för fel på den staden, Jag blir alltid jätte dålig dagen efter. Så nu får det vara färdig druket på ett bra tag framöver!

Jag har även hunnit med att handla, eller Andreas har handlat åt mig. Jag kom fram till att glädjen måste vara när man får gå ner en storlek på byxorna och man egentligen kunde kanske gå ner en storlek till! Heja Emma!!

Träningen har inte varit bra alls i helgen, mer än en bakispromenad i går med hundarna har det inte blivit någon träning heller.. Utan snare alkohol, dålig mat och tårta!! Men det är inte varje dag Svenne fyller 50år! Nya tag och Cirkelträning på lunchen. I dag ska jag även få mitt nya träningsschema, gymmet har hjälpt mig att utforma ett bra träningsschema så jag tränar rätt! Roligt! :)

Jag har även kommit på att jag är en fruktansvärt bra kund, gick till ICA innan jobbet i dag. Såg en reklam om Te..Tänkte på teet jag fick hos Linda i Onsdag.. Går till Te hyllan köper ett te som ser gott ut, men så hittar jag ett annat te med. Varför ska dom göra så fina kartonger? Då måste man ju köpa dom. Hoppas nu att det är gott!
Härom vecken köpte jag ett annat te oxå på grund av förpackningen!




Dagens Te inköp.


För några veckor sedan hamnade detta te i mina ägor!


V42
Måndag - 1 timmes gympa i Bredareds idrottshall! :)
Tisdag - 30 min Cirkel träning på lunchen. =)
Onsdag-  20 min Powerwalking+ 10 minuter Roddmaskin på lunchen!
Torsdag -  Hoppade Coren och åt lunch med födelsedagsbarnet i stället...... :(
Fredag - X-bike 45 min
Lördag -  Hm.. Inget alls! :( Där emot en massa vin!
Söndag - Dåligt även på söndagen förutom en bakis proemand blev det inget här heller..


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag köper mest löste men jag måste medge att det finns många fina kartonger som gärna hade fått följa med hem från butiken emellanåt. Men man ska ju ha tid att dricka allt någon gång också :P

Apropå tedrickande, har du tid och lust med en fika/lunch en dag?

Kram

2009-10-20 @ 20:43:33
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0