Måndag!

Måndag, alla dessa måndagar! Tror ni att det finns med måndagar än fredagar? Det känns som att det alltid är måndag och aldrig fredag!

Helgen har varit full med aktiviteter, fredagen spenderades i Vårgårda och hjälpte Mamma och Eric att flytta. Upp och ner och upp och ner! Hela dagen, surade lite över att jag inte hade min stegräknare på mig. Det blev många steg. Det blir bra i deras nya lägenhet och jag hoppas att dom kommer att trivas bra där.

I lördags var vi i väg på Mörlanda marknad, trevligt! Träffade favoriterna Jerker och Annica! :) Alltid lika roligt att se dom. Sedan bar det i väg till Tosseryd för lite fix med någon elgrej som Andreas hade satt upp  tidigare i veckan och det bjöds även på lunch. Kvällen spenderades nere hos Malin, Robban och lill tjejen. Med god mat och trevligt sällskap! Som vanligt!

I går var jag hemma hos mamma ännu en gång, körde dit en hylla, en tv bänk och ett skrivbord. Jag har blivit proffs på att köra med kärra förstår ni..(även fast det inte är lika lätt att backa med kärra...) Väl hemma i Mjöshult fixades och grejades lite hemma. Vi var ute en sväng och plockade lite svamp och sen hängde vi framför tvn..

Tränings och mat delen denna helg har gått helt åt helskotta. Förutom att jag sprang i trappor och bar lådor hela fredagen har det inte varit många nyttiga saker. Tyvärr! Men nya tag i dag och inga mer utflippade helger på ett bra tag. Jag ska ju nå mitt mål! Då funkar inte pizza, smörgåsar, choklad och äpplepajer! *SUCK* Fick hem min nya träningcykel i fredags, i går blev det 15 min och herregud vilken dålig kondition jag har!!  Så nu blir det att cykla lite varje dag och inom en kort framtid så är konditionen iaf bättre! I dag är det gympa med! Malin då ska vi plocka äpplen! ;)

Nu ska jag jobba vidare! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anders & Jo-Jo

Ta med dig pruppen och gå på buggkurs med oss!! Väldigt bra träning och fettförbränning.

2009-09-21 @ 09:13:47
Postat av: Ellinor

Ibland behöver man lite frizoner för att orkar med resten av veckan!

Hoppas du får en bra dag.

Kram

2009-09-21 @ 09:46:39
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0