Emma mot sockermonstret!

Ny vecka, nya tag! Efter en mindre (jätte stor)  socker chock i lördags på min kusins bröllopsfest börjar kroppen ta tag i sig själv igen. Den vita drogen är jag helt klart beroende av, men jag ska ta tag i det gröna monstret som bor i mellan mina öron och göra mig av med honom för alltid!

Emma - Sockermonstret 1-2

Jag tror faktiskt på mig själv denna gång, med mera motion och mera morötter i dubbel bemärkelse ska jag allt vinna!

Denna veckan gick det inte lika bra som förra med varken måtten eller på vågen. Den visade ett halvt kilo ner och fjutiga 0,5 cm i midjan! Men nästa vecka då jävlar ska det bli bättre! :) *peppar mig själv*


Måste berätta att jag i dag har gjort äppledricka, eller jag gjorde äppeldricka i söndags men i dag var den klar! Så nu har den kokats och hällts upp i fina flaskor! Nu väntar jag på att den ska kallna så man kan prov dricka på riktigt! :) Jag har blivit lite pysslig på sista tiden. Nu behöver jag bara någon som kan lära mig att sticka! Någon? ;)

Nu ska jag ta tag i köket det bor vist troll där med... Sen idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0