Tisdag

Hej på er!! ( ni som fortfarande läser denna otroligt dåligt uppdaterade lilla blogg..)

Solen skiner och det är till och med varmt ute, man borde ligga ute och sola en sådan här dag! Men jobba bör man göra, vi har ju haft 4 veckor ledighet. Dock var det väl inte jätte mycket sol chanser på den tiden men men…

Helgen har varit bra, i fredags var vi nere hos våran granne Tomas på lite inflyttningskalas. Trevligt folk och bra musik brukar göra en fest bra! :) I lördags kom Andreas föräldrar hem, Christer och Andreas byggde på altanen som snart äntligen ser ut att bli klar. (Vi har ju även bytt panel på den gamla altanen den nya alten är klar..) Jag och Sonja hade maraton städning inne, skönt att få ordning på allt. Hon hjälpte oss även med att stryka något som är fruktansvärt tråkigt men som hon verkar tycka är roligt? Något som för mig är helt oförståligt! Tack iaf!
Det blev lite fiske på eftermiddagen som Andreas briljerade i. På kvällen blev det kräftskiva och en omgång med "med andra ord" ett mycket roligt spel. Söndagen gick även den ut på attt  städa/röja/spika.

Jag har även hunnit med att ta ett viktigt beslut i mitt liv, jag har börjat med att ta tag i mitt liv. Började i Onsdag med att se över min kost och se vad jag egentligen höll på med. Nu har det snart gått en vecka och jag mår verkligen bättre än på länge. Med hjälp av herbalife och proteinrik mat ska detta gå! Och som sagt var, det går faktiskt över förväntan bra! Ska bara bli av med min dumma förskyllning så ska träningen sättas igång med så länge får det bli promenader. Så nu får ni hålla tummarna och skälla på mig när jag inte sköter mig!

Nu ska jag fortsätta jobba!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0