Torsdag!

Hej på er!

Redan torsdag, tycker att denna veckan har gått lite för fort. Det betyder ju i och för sig att det snart är helg! Helger gillar vi. Fast om veckan har gått fort så lär väl helgen gå fort med... Svårt det dära! På lördag ska vi iaf på Bröllops fest hos kusinen Anna och hennes man Kristoffer (konstigt att skriva hennes man.. ) Dom gifte sig i London i sommars och nu ska bröllops festen vara. Ska bli roligt, länge sedan jag träffade släkten.

Gårdagen var bra, pratade med C från Herberlife. Det känns bra att ha kontakt med någon som stöttar och hjälper en på resan neråt. Hon var lika glad som jag i går att tre kg hade försvunnit och faktiskt 5 cm från min kropp. Det lovades till och med en liten present. Sådant gillar vi. Nu är nästa delmål 3 kg till. Tror dock inte dom går lika lätt som dom första. Men bara att kämpa på.

Har köpt  mig en crosstrainer av min vän Jenny med. Hem leverans får man med! Undra bara vart jag ska göra av den? Andreas lär bli väldigt nöjd över ännu en stor grej att placera i huset. Men va fasiken det får han leva med.. ;) Jag hittar nog något bra ställe!

Nu måste jag ta på mig kläder, sitter i Andreas skjorta och den hade jag inte tänkt att jobba i.

Ses och hörs!

Emma


Kommentarer
Postat av: AKP

Va kul att du skrev =))

Du är verkligen en TROGEN läsare =)))

2009-09-03 @ 11:22:18
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

ellos.se =))

2009-09-03 @ 11:38:50
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: m a j a n

Sv: Gött. Och när man ser resultat blir man ju ännu mer taggad. Här ska det bannemej tappas kilon också, men det får vänta till bebis har kommit.



Det kanske jag skulle kunna göra, men just nu är min dator paj så jag har inget PS eller nått.

2009-09-03 @ 12:53:50
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: m a j a n

Sv: Okej, men om inte annat kommer jag ha en del tid i nov-dec ;)



Jasså den vill du se? Du får väl komma och kika på den ngn dag då :P

2009-09-03 @ 14:41:36
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig du är Emma!!! Det är sadel på den, men nästan som en crosst är det ju... Kram på sig!!

2009-09-07 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0