Besök i stan

Hejsan vänner!

I dag har jag gjort ett besök hos Barnmoskan, min BM var äntligen tillbaka från sin semester så det kändes helt klart mycket bättre än förra gången då det var en vikarie. Kotten verkade må bra där inne, hjärtljudet hade gått upp så det lugnade mig helt klart lite till. Mitt Järnvärde var dock inte lika bra, så nya järntabbleter har införskaffats som att dom förra inte alls var roliga för min mage.

Nästa vecka är det föräldrarutbildning, jag ska lära mig allt om amning. Känns om jag ska vara helt ärlig lite överskattat men dom säger ju att man ska gå på dom så då får man snällt göra som dom säger. Sen ska jag även hinna med en sväng till förlossningen, ska få träffa en barnmoska där som ska försöka lugna mig inför själva nedkomsten. Det är mycket barngrejer nu och mer lär det väl bli.

Nu borde Herr Kvist komma snart, sitter nämligen hemma hos hans föräldrar och väntar på att få åka med honom hem. Men först ska vi göra några ärenden på stan. Sen ska jag hem och städa, för det är jag sugen på. Undra om det någon sin har hänt förut? Jag ska iaf ta tag i mitt "pysselskåp". Där ska det rensas och slängas!

Puss på er mina söta vänner!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kottens nedkomst närmar sig med stormsteg!

Skönt att hjärtljuden var bättre denna gång.



Stor kram

2010-08-17 @ 19:50:18
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0