Smartbox

I Julklapp fick jag en Smartbox av Andreas. En hotellövernattning på valfri ort, eller iaf valfri ur boken. Vi väntade till våren, men våren har varit och sommaren är även den på väg att lämna oss. Nu var tanken att vi skulle hinna med detta innan Kotten tittar ut och det är ju faktiskt planerat om tre veckor. MEN det verkar vara lönlöst. Allt är fullbokat. Jag känner inte för att åka för långt heller men alla hotell i Gbg är fullbokade och även Falkenberg. Tråkigt. Nu får vi hitta på något annat helt enkelt. Men vad?

Gårdagen spenderades med att röja, slänga saker som man egentligen inte behöver. Tänkte fortsätta i dag, men min rygg säger något helt annat. Det är nakdelen, gör man något ansträngande så straffar det sig väldigt mycket dagen efter.. Men det är snart slut, snart har vi en liten Kotte i famnen i stället!

I morses fick även min kusin sin lilla Dotter. Hoppas att allt har gått bra och dom mår bra. Grattis!! :) Och det gör det ännu mer verkligt att snart är det våran tur.

Nu röja innan favoritprogramet.. Hem till gården.. ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du får väl kolla in Grand här i Borås hahaha

Att det fortfarande är så fullt nu när semestrarna är över...? Många som tar en sista resa innan hösten sätter in på allvar. Jag är dock övertygad om att barnvakt inte kommer att vara svårt att hitta i höst/vinter så kanske kan ni unna er en helg på tu man hand även efter det att Kotten kommit.



Kram

2010-08-19 @ 11:00:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0