Torsdag

Denna torsdag har planer utanför Mjöshult, inte varje dag det händer nu för tiden.
Om en timme ska jag vara på sjukhuset, eller snare förlossningen. Ska möta upp en kvinna som jobbar på Aurora avdelningen. Vi ska gå igenom den kommade förlossningen. Känns otroligt bra faktiskt, som att detta är det värsta man kan göra enligt mig. En kompis beskrev att födda barn som att skita ut en hörnsoffa.. Det är inget jag egentligen vill prova på.. :) Men vi får hoppas på att denna kvinnan kan få mig att känna mig avslappnad och må bättre angående själva utprocesen. :D Tänk att samma sak kan ha två så stora olika känslor. Livrädd och jätte förväntan.

Efter besöket på förlossningen ska jag göra några ärenden på knalleland och sedan stor handla! Hoppas jag orkar detta bara. Men eftermiddagen kan ju spenderas på soffan och kolla på Sex and the City! :)

Nu MÅSTE jag ta på mig och sedan åka i väg.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0