Bubblor!

I dag har jag fått gjort mycket, vart på förlossningen och pratat med en mycket trevlig Barnmorska. Vi har pratat om förlossningen och hur dom ska hjälpa mig så bra som möjligt. Känns skönt att dom faktiskt vet om hur rädd jag är för allt detta och att det finns massa bra hjälp att få. Känns skönt!

Sen blev det en sväg på knalleland, en skjorta modell större är köpt och en skötväska. Eller en helt vanlig väska från Stadium. Jag förstår fortfarande inte vad det är för skillnad på en skötväska och en vanlig väska. 99 kr var enligt mig ett mycket bra köp. Han även med att köpa två st eller tre st Bodysar till Kotten. Det är väldigt enkelt att handla barnkläder har jag insett...



Men vem kan motstå en body med bubblor på när man är hjärntvättad!


Det råkade även komma med en dubbelpack med bubbla på... Suck!
Jag lär väl alltså hjärntvätta vårat barn med bubblor. Men söta var dom!

Kroppen är iaf inte helt hundra, en massa samandragningar och väldigt ont i fogarna. Det betyder att morgon dagen lär bli väldigt lugn. Jag ska åk hem till mamma och kramas med Fredrik! 


Min mage börjar bli stor.. Det är antagligen väldigt skönt där inne. Kotten verkar ha det bra! 

Puss på er!
 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skönt att du fick träffa någon som gick igenom den stora dagen med dig så att du slipper att känna stress eller oro inför det. Det kommer säkert att gå bra ska du se. Kvinnor har fött barn i hundratusentals år.



Bra att du hittade en skjorta också :)



Kram

2010-08-26 @ 20:12:45
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: fia

guuud va lång tid det tog innan jag fattade "bubblor", det är ju faan bilar på bodiesarna :-D haha skyller på amningshjärnan..

2010-08-26 @ 21:16:36
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/
Postat av: Emma Brändmark

Åh vad mysigt!! Jag vill med ha en liten.. Hoppas allt kommer gå bra nu när den lille snart ska se stora världen! :)

2010-08-31 @ 13:07:53
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0