FREDAG

I dag är en bra dag Fredag, Jag har många planer med.. Först kommer mamma förbi affären, det var ett tag sedan jag träffa henne.. Ska bli roligt o ses! (hon har bullar med sig...) Sen kommer Sandra och gör mig sällskap på lunchen. Sen i kväll blir det Bio, dock har Andreas valt film och Wolfman ska ses. Sen blir det middag på resturang Köket. Ska bli mysigt och roligt att hitta på något! :)


I dag när jag gick till jobbet.. (ja från Andras bil till butiken..) Så såg jag att någon hade kladdat på en vägg i närheten av där jag jobbar.. Där hade dom skrivit "hata gbg"  Min fråga är... Varför? Varför skriver man en sådan sak på en väg där nästan inga människor ser och vem retar det mest? Göteborgarna eller Boråsarna? Det är ju vi som får betala för det när dom ska ta bort det.. Sådant kan göra mig väldigt irriterad!!

Nä... En skylt ska göra! Golvet i butiken är nämligen en hockeyrink för tillfället!!

KRam på er!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken mysig fredag du har att se fram emot.



Lyx att få hemmabakade bullar levererade till sig på det där viset ;)



Hoppas även att kvällen blir till belåtenhet. En bra film (?) och god mat är aldrig fel :)



Stor kram

2010-02-26 @ 10:27:57
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0