Fredag

Veckans bästa dag, det är lite enklare att gå upp på morgonen en fredag. Då vet man att man har två dagar att ligga kvar i sängen lite längre. Skönt! Det är roligt egentligen, tänk att en hel arbetsvecka egentligen handlar om hur många dagar det är kvar tills fredag.. Man börjar redan på tisdag.. "Snart är det fredag.." på onsdag har halva veckan gått och på torsdag är Fredagen inte långt borta alls... Märkligt!


Helgens planer att är att greja i källaren och gå på Gustafs dop på söndag. Jag ska försöka komma igenom berget med tvätt som någon har verkat bygga i våran tvättstuga! Förstår inte vem som smutsar ner så mycket kläder? Jag har ju inte ens några? Märkligt!!

Nu blir det att jobba i några timmar sen tar jag helg!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att du får en trevlig helg!

För egen del brukar helgerna innebära arbete och denna veckan är inget undantag. Men med tanke på veckans schema hade jag hellre varit ledig denna helg. Well, well snart är det måndag igen och då kan jag förhoppningsvis ta lite sovmorgon ;)

Kram

2010-02-12 @ 10:02:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: AKP

Åh tack!! :D Ja den luktar GRYMT gott iaf ;) ;D

2010-02-17 @ 15:47:48
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0