Försäkringskassan!

Är det något jag har lärt mig av att vara hemma och vara sjukskriven är att dagarana försvinner otroligt fort utan att ens göra något och att försäkringskassan måste vara sveriges mest långsamma grej... Det är inte ovanligt att få vänta i 40 min i kö för att få ett samtal på 3 min.. Helt sjukt! Dom jag har pratat med hitils är oxå otrevliga och verkar bry sig lika mycket om sina kunder som om vilken färg på tånaglarna jag har. Märkligt!

Jag sitter iaf och väntar på att dom ska ringa tillbaka, det är iof en smart grej. Att dom ringer tillbaka när det är ens tur så man slipper sitta där i 40 min och vänta på sin tur. Nu får vi hoppas på att pengarna snart kommer in på kontot med, det funkar inte riktigt att ha så mycket pengar som jag har nu... SUCK!! Man borde varit rik!

Nu ska jag röja lite i köket sen ska jag faktiskt bege mig i väg till Vårgårda och ett hemligt uppdrag med min kära mor! Är ni snälla får ni se resultatet sen! :)

Ta hand om er!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Som tur är har jag ännu inte varit tvungen att vara i kontakt med denna institution och jag bävar för den dagen jag tvingas ringa det där samtalet :S



Jag är jätte nyfiken på vad du och din mor har hittar på!



Kram

2010-06-02 @ 20:32:02
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: m a j a n

Ja, försäkringskassan är ett släkte för sig. De jag har fått prata med har också vart otrevliga.

2010-06-03 @ 06:29:12
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0