Onsdag

Än så länge är denna onsdagen en bättre dag än gårdagen. Om man kan säga så när klockan bara är 7 på morgonen.. I dag har jag en massa på agendan..

Fixa gardinerna jag började på i går.
Tvätta.
Packa lite inför helgen.
Dammsuga (men jag det tror jag A får göra när han kommer hem.. )
Plocka lite här hemma.

Och framför allt vila. Min kropp har ont, höfterna och ryggen gör bara ondare och ondare. Och ändå är det minst 13 veckor kvar tills det kommer en liten knodd.. Men jag längtar, jag är helt klart världens lyckligaste även fast jag har ont och mår dåligt! :)

Nu ska jag greja lite, föresten...Nyhetsmorgon är verkligen ett konstigt program...

Pöss!

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Det är värt all smärta i världen, och tur är väl det :)

2010-06-09 @ 07:23:53
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hoppas att idag blir en bättre dag!

Stor kram

2010-06-09 @ 08:22:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0