SOL!!

Solen skiner ute, det är hur skönt som helst.. Jag önskar bara att vattnet i sjön kund värmas på lite fortare med så man kan bada oxå! Sen är jag i paradiset! Sol och bad!

Dagen har gått i ett, har grejat hemma och nu har jag en inne paus, det är för varmt att sitta stilla i min fina röda solstol för länge. Så då kan man gå in en snabbis greja lite eller sätta sig här. I eftermiddag går bilen ännu en gång till Vårgårda, denna gången för att fira Daniel och hans student! Vilken tur dom har med vädret!! Roligt!

Har spendrat en stund med att kolla på blocket eftr vagn med, fy fan va svårt!! Vad ska man ha? Vilken modell? Vilken färg? Har hittat en jag vill ha men.. Vill jag verkligen ha den? :) Den är fin! Får nog prata med herrn i huset, den är sänkt ännu en gång.. Kanske skulle man passa på! Fast det är oxå ett tag kvar, lillen kommer ju inte förens i september.. Vi får se hur vi gör! Det lär lösa sig! :D

Nu ut igen till solen och boken!

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Ja, dem är inte å leka med ;)

2010-06-04 @ 11:12:25
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det är alltså till Mjöshult man skall åka för lite beachhäng i sommar ;)

Vi får passa på och njuta ordentligt nu för nästa vecka ser inte lika rolig ut.

Kram



PS! Är det en "lillen" i magen?

2010-06-04 @ 15:15:18
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jane

Ja, ska ni köpa en begagnad är det ju inte så bråttom, men ska ni beställa en ny så får man nog räkna med tio veckors leverans. :-)

2010-06-04 @ 17:45:57
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0