Onsdag

I går fick jag en present av mina kära grannar. Jag hoppas att verkligen att den gör mig bättre fort. För det är just det jag letar efter en mirakelkur mot onda fogar, rygg som värkr och samandragningar.



Tänk att 7 månader kan ta så lång tid, det känns som jag har varit gravid hela mitt liv. Nu är det bara 79 dagar kävar om vi har en bebis som kommer i tid. Jag tror det kommer gå ganska fort, Andreas jobbar en vecka till sen har han semester och sen är det ju bara en månad kvar.. Jag längtar, tänk.. Ett eget litet knyte, ett liv som har kommit till tack vare mig och Andreas. Det ska verkligen bli helt fantastiskt att bli mamma. Tänk, Mamma Emma...

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen får vi se vad dagen har att bjuda på..

Kotten 28 + 3


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, jag skulle också behöva sådan medicin. Eller kanske lite meducin som Pippi skulle sagt...



Men om inte allt för lång tid har vi våra små skruttar här. :-) 81 dagar kvar för mig till BF.

2010-06-23 @ 13:01:34
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Ellinor

Jag tycker inte det var länge sedan du berättade den fina nyheten för mig och nu är det snart dags!

Du kommer att bli världens bästa mamma Emma!

Kram

2010-06-23 @ 18:12:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0