Torsdag!

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er? I dag ska det ju bli kanon väder!!! Det gillar vi! :)
Jag ser fram emot morgondagen väldigt mycket, i morgon ska jag och mamma åka ner till skåne land och hälsa på lillebror och Sandra. Ska bli roligt! Saknar honom väldigt mycket faktiskt, förstår inte vad han ska där nere och göra! Men ska bli roligt med en lite tur med mamma med! :)

I eftermiddag ska jag klippa mig, tänker ge luggen en chans till... Denna gången kanske min virvel har försvunnit? Det är ju SÅ snyggt med stor tung lugg! Vi får se vad som händer!! :)

Ta hand om er vänner!
KRAM!


170...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Detta är sannerligen en fin dag på många de sätt och vis.

Jag hoppas att du behåller den känslan hela dagen och även under stundande helg.



Stor kram

2010-03-25 @ 09:57:13
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0