Vecka 12!

Välkommen vecka 12!

Tänk vad mycket lite frisk luft kan göra för en? Varan vecka åker jag med Andreas till jobbet under vintern har jag varit lat och framför allt har det var kallt så han har kört mig hela vägen. Men i dag tog jag mitt förnuft till fånga och gick den lilla vägen från Norrby till jobbet. Frisk luft i lungorna och lite ljus kan göra vem som helst till människa igen! Nu ser jag fram emot en vecka med massor av roliga saker.

Har ni några bra planer för veckan?

KRAM!


Kommentarer
Postat av: FRIEDA

Japp...jag har bra planer för denna vecka...UTOMLANDS !!!

2010-03-22 @ 10:18:16
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Härlig start på dagen!

Jag har också varit ute och nött lite asfalt.

Planerna för veckan är än så länge inte särskilt många, men en fika kanske?

Kram

2010-03-22 @ 10:32:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Malin

emma, fick dricka kaffe med sugrör för att jag slog ut tanden när jag svimma...och då gjorde det ont efteråt när jag fick varmt och kallt direkt på tanden.. :D Hehe, så nu förstår du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0