Pysselkväll och debut

I dag är det pysselkväll med Mjöshults tjejerna. Det är alltid lika trevligt, massa tjat och skvaller. Denna gång ska vi ner till Åsa och huvudsamtalet lär vara Lindas och Henrik lilla Melvin som kom till världen för två veckor sedan. Nils är numera stora killen här hemma i Mjöshult. Vi ska även göra debuten på att vara i från varandra mer än 30 min, Nils ska vara hemma hos sin älskade pappa medans jag går ner och babblar med tjejerna. Spännande! Det kommer gå kanon den ända jag är orolig för är nog mig själv. Och skulle det inte gå bra så är jag 5 min bort.. :)
Nu ska jag se om jag kan få stoppa in en maskin tvätt till..
Ta hand om er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormor var oxå med Nils medans hans pappa fiixade mormors bil

2010-11-30 @ 19:22:47
Postat av: Anna

Tack :D gick inte att kommentera i inlägget här ovanför :)

2010-12-20 @ 10:37:38
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0