Klaga Klaga klaga!

Kotten har inte kommit ännu, jag har bara varit en dålig bloggare. Varken ett besök på IKEA eller en tur på Knalleland får ut honom! Så nu har jag gett upp, han kommer väl när han kommer helt enkelt. Tänk om Kotten är en tjej, konstigt det hade varit. Mysigt men konstigt, han har ju vart en kille hela tiden..

MIn kropp har starta ett nyttt sätt att jobba på, varnnan timme är en bra tid att vakna på och gå på toaletten. Att jag sedan inte somnar om med en gång efteråt är oxå en härlig grej. Kanske förberder sig kroppen på att det kommer vara någon som ska vara vaken på nätterna framöver.

Vilken dålig bloggarska jag är, jag klagar hela tiden eller pratar om hur ont jag har. Toppen! Roligt att läsa.. :) Men vet ni, jag är en väldigt lycklig gravid tjej! :) Som snart kommer att kunna kalla mig själv Mamma. Det ni!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Han har det säkert så mysigt där inne i magen och det är därför han inte vill komma ut riktigt än, men får hoppas att det inte dröjer länge :) Har stenkoll på FB ;)



Kram

2010-09-07 @ 08:26:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0