Dag 01 – Presentera mig själv


Namn: Emma Hörnberg
Ålder: Jag är född 87 så jag fyller snart 24 år.
Bor: Paradiset på jorden eller Mjöshult
Familj: Sambon Andreas, Sonen Nils som är född i September 2010 och Katten Chips.
Gör: Just nu mamma ledig. :) (vart det där lediga kommer i från har jag fortfarande inte kommit på.)
Vill ni veta något mer?
Längd: 165 och en halv.
Vikt: Sådant berättar inte en dam, men kanske några kilo för mycket, men det ju bara mer och älska eller hur var det?
Skostorlek: 38, 39
Ögonfärg: Blå
Hår: Borta, jag har nog tappar hälften av mitt hår den senaste veckorna.
Äsch, Ni får lära känna mig genom dessa inlägg i stället.
Vi hörs!
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0