Dag 04 – Mitt förhållande till mat

Oj, Det finns olika sätt att se det på. Mat är gott och väldigt roligt i dagsläget men har även varit min värsta fiende i många år. På något konstigt sätt är jag glad att jag och mat var ovänner, utan det hade jag aldrig träffat min älskade Cecilia eller hittat mig själv i alla ångest.
Det är inget jag sticker under stolen med, jag har missbrukat mat på alla konstiga sätt. Jag har inte ätit den, jag har ätit den och sedan gjort mig av med den lika fort och ätit alldeles för mycket.  Jag är glad att jag tog mig ut det i tid och inte han hamna längst ner bland allt det onda. Jag han träffa dom läskiga björnarna men inte dom farligaste.

I dag är jag en frisk UNS:are! Och hoppas att jag slipper hamna bland björnarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0